onsdag 5 mars 2008

Sen var vi bara tre

Här sitter jag, mamma och pappa i solnedgången på vår strand. Mormor och morfar har tyvärr åkt vidare till faster Maddes favoritställe, Railey. Men de verkar ha det bra där. Så vi ska också till Railey, fastän inte förrän på söndag.

Igår tog jag mitt första steg mellan två solbäddar! Jag gjorde det två gånger på rad så att ingen skulle missa det. Men det kan dröja till jag gör om det, allra helst sitter jag ju på armen som ni vet, och är det någons arm jag vill sitta på är det helst en thailändskas. Spelar ingen roll vem det är, bara hon är från Thailand.

18 april fyller jag, som ni flesta vet, ett år och lördagen den 19 april har jag bestämt att jag ska ha familjekalas i Abbekås. Abbekås är mitt sommar-hangout där jag brukar ha roliga och vilda fester. Pappa och jag ska åka ner lite tidigare den veckan för att jag ska kunna träffa farmor och farfar extra länge.

2 kommentarer:

Andylund sa...

Hej på er.

Verkligen trevligt att titta in och se hur ni har det. Kan lugnt säga att man är avundsjuk. Den svenska våren har precis hälsat på i Sandby, dvs vi fick ett litet härligt snöväder. Ta hand om er och njut!

Hälsningar

Andreas

familjen Glave sa...

hej astrid, coolt att du promenerar....jag går mellan soffan och soffbordet men annars tycker jag fortfarande att det är bäst och snabbast att krypa.

Vad synd att du kommer ha familjekalas på den 19e. När du ändå är nere i Skåne så hade jag hoppats på att du ville komma förbi i Brantevik på mitt kalas. Men om ni är nere hela veckan kan vi väl ses lite då istället.

Kram från Eskil