torsdag 27 mars 2008

Lunchdags

I Khao Lak hittade vi ett lunchställe som verkligen hade full service. Jag fick nog testa alla thailändska snacks som finns i hela världen och en dag lagade kocken en speciell soppa åt mig. Det var koriander i den som mamma gillar, men det gillar inte jag. Sen sa kocken att det verkade som att jag gillar steamed rice bäst så då matade de mig med det istället i fortsättningen. Sista dagen fick jag även glass direkt ur glassboxen via en thailändskas finger. Det gillade jag jättemycket och kunde inte sluta ropa efter glassboxen sen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

de vita linnebyxorna är nytvättade och är Fredrik fortfarande bxlös kan han ju ha dem till årskalaset!

saksamlaren

Anonym sa...

hej - idag kommer ni hem till kalla sthlm, och pa fredag kommer jag (eller faktiskt sent pa torsdkvall) och halsar pa er. ska bli sa skoj att ses. langtar.

kram,
fanny