torsdag 20 mars 2008

11 månader

Alla tjejer gillar ju som ni vet att prata i telefon, jag är inget undantag. Här står jag och väntar på att någon ska ringa och gratta mig på min 11-månadersdag. Farmor och farfar ringde dagen innan för de kom inte riktigt ihåg att jag berikade världen med min ankomst den 18:e. Men det är bättre med ett för tidigt grattis än inget alls. Hoppas ingen glömmer min ettårsdag i alla fall…

Appropå grattis säger jag grattis till moster Eva som fyller år idag. Tydligen bjuds det på bakad potatis med massa röror, synd man missar det.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack, tack - jag tycker oxå det är synd att ni missar kalaset men jag kommer på ditt 1-års kalas och kanske tar jag med kusin Felicia. Som för övrigt bjuder dig och dina föräldrar på studentfesten den 11 juni och hoppas att ni kan komma.

Puss ock kram Moster Eva
Kusin Felicia hälsar

Anonym sa...

Oxå är det pappas tur att fylla år så kan du ge honom en stor födelsedags kram och puss från mig. Moster Eva