söndag 7 mars 2010

Morgonmys

Imorse höll mamma och pappa på att packa, så då körde vi vårt vanliga morgonmys. Jag kollade Nemo och Inez pillade på något prassligt, i detta fall de sista få bilarna och napparna vi har kvar med oss från Sverige. Vi åt några igår när det var lördag. Sen somnade jag, och mamma och pappa satt på verandan och pratade om trädäck, uthus, pergola och sånt som de tycker är spännande. Jag drömde nog om Nemo, precis som natten innan, när jag vaknade mitt i natten och skrek "Jag vill se den en gång till!".





3 kommentarer:

Anonym sa...

mormor ser nu kan Inez sitta och håret har vuxit på Astrid så hon kan ha en lång fläta.
kramar

About me sa...

Inez sitter som en riktig liten yogi! :-)

Anonym sa...

Hej Frida,
vad härligt ni verkar ha det! När ni kommer hem kan du väl höra av dig till mig eller Leif.
Ha det nu så gott! kram från Annika på Navigator