fredag 19 mars 2010

Am Samui Palace

Nu har vi sovit på Am Samui Palace i fyra nätter och vi stormtrivs. Havet är vågigt här i Lamai, så vi stannar i poolen, men den är toppen. Med mina nya solglasögon som man kan ha i vattnet, dyker och hoppar jag och simmar länge under vattnet. Vi har det så bra att vi stannar här våra sista sju nätter innan vi ska till en stor stad där mamma ska köpa en Hello Kitty-ryggsäck till mig, precis som Kyra på mitt dagis har. Sen ska jag hem till dagis, och då ska jag berätta för dem vilken stor tjej jag har blivit. Och när jag blir ännu större ska jag ha egna barn, som Charlie och Elias och Inez, men nya. Vi har en bänk här och om jag står på den blir jag lika stor som mamma nästan. Men hon säger att jag måste träffa en pappa först och att det är en soffa, fast det liknar inte en soffa för den soffan vi har hemma är mjuk säger jag.


Inga kommentarer: