lördag 20 mars 2010

Djurparken













Idag åkte pappa och jag till djurparken som finns här i Thailand. Det var jättespännande för först åkte vi en taxi utan fönster och sedan såg vi massa fiskar som jag har sett på Nemo – vi såg hajar, sköldpaddor och sådana fiskar som Nemo & Dory. Sedan såg vi apor och papegojor men det som var mest spännande var tigrarna, leoparderna och elefanterna. Tigrarna hade tre små bebisar som bråkade jättemycket med varandra – precis som syskon kan göra sa pappa, men man ska inte bråka tycker jag. Innan vi åkte hem till mamma och Inez såg vi när sälarna gjorde massa konster med bollar och rockringar – sedan klappade dem precis som vi i publiken gjorde. Pappa och jag hade det jättemysigt och vi avslutade vår lilla dag med en god glass. Nu måste jag gå och lägga mig för imorgon är det lördag och då är det LÖRDAGSGODIS!!!!




Inga kommentarer: