söndag 17 juli 2011

Sjukhusfrukost

Inatt har mamma och pappa sovit på sjukhuset. Jag har sovit hos farmor och farfar och lillan har sovit hemma med Magda. Pappa var jättesjuk igår! Han fick blodförgiftning av inflammationen i magen. Nu är han bättre men det är bara mamma som får frukost, han får inte äta något alls för han ska opereras men nog inte förrän imorgon. Sen har han varit på tre olika röntgen och han har ju ett äpple i magen (jag tror han har svalt ett stort äpple som fastnat i magen sa jag till Magda i fredags). Hur som helst har äpplet blivit mindre! Och det är jättebra.

1 kommentar:

Lars Bergenrup sa...

Hej!
Tråkigt att höra om Fredriks sjukdom. Jag har tidigare hört talas om bloggen "Astrid i Underlandet" och kontaktar er utifrån den. Jag har haft förmånen att arbeta inom många olika ämnesområden även inom alternativmedicinen. Kontakta mig om ni vill så kanske jag har några tips.
lars.bergenrup@telia.com
Bästa krya på Dig hälsningar
Lars Bergenrup