tisdag 19 juli 2011

Lugn

Såhär ser en mycket nöjd och lugn pappa ut. Idag har han opererats och fått en ny stent och allt har gått jättebra. Då kan man leva med lite magsår och ett äpple i magen - för då känns det bara härligt.
Nu ska han sova och drömma om sina fina tjejer som är och badar med farmor och farfar i Sövdesjön. Nästa sommar ska han vara stark och frisk så att han kan bada också!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Underbara nyheter. Kramar Anders m fam

Lars Bergenrup sa...

Hej igen! Jag vet inte om mitt förra meddelande kom fram, men jag upptäckte att jag glömde presentera mig. Jag är pappa till Marie Löfgren gift med Johan, som är kusin till Fredrik. Vi fick höra talas om er situation när vi var på middag hos Ingrid och Bertil Löfgren för någon vecka sedan. Att jag tar mig friheten att skriva beror på att jag tror att jag har något mycket viktigt att berätta, som kanske kan bidra till att förbättra Fredriks situation. Ni vet kanske redan detta. ( lämna i så fall detta utan avseende).
Vi behöver alla mineraler och spårämnen för att kroppen ska fungera optimalt. Tyvärr får vi inte detta behov helt tillgodosett med mat producerad i det moderna jordbruket. När det uppstår brist på något eller några ämnen fungerar kroppen sämre och vi kan bli sjuka.
Det finns ett mineralpreparat på marknaden ”Scanalka”, (googla) tillverkat av Bethelsen i Danmark, som är det bästa jag känner till. (Kan beställas på nätet). Enligt de källor jag har, har mineraler och spårämnen den bästa verkan. Framför allt måste Kalium, Järn, Koppar, Krom tas (ingår i Scanalka).
Jag har arbetat samman med en dansk biopat Kurt Winberg-Nielsen han anger 3*4 tabletter dagligen. Dubbel dos jämfört med angivelsen på förpackningen.
Om mer information önskas har av er till mig.
Med vänlig hälsning
Lars Bergenrup