måndag 27 april 2009

London again!

Nu har mamma varit i London igen, i fyra hela dagar! När hon har varit borta har jag ibland sagt att hon var på jobbet, ibland på bandyn och ibland har jag sagt att hon var hos Fanny, jag rörde ihop det lite.

Själv har jag haft det hur bra som helst med pappa och farmor och farfar. Det har blivit en massa rutschkana och jag har varit i Abbekås och vi skulle till en djurpark men det var ingen där. Eftersom mamma var i London fick jag hålla henne uppdaterad och berättade i telefonen för mamma att djuren inte var hemma. Så farmor och jag fick titta på hästar och kor längs vägen istället. Sen fick jag farfar att jaga mig genom att ropa "Farfar, ta dig, ta dig!". Och då gjorde han det. Sen igår ringde jag och pappa och sjöng vi gratulerar jättefint i telefonen för mamma som fyllde år. Moster Fanny hade skrivit i sin kalender att mamma fyllde 31 år och det måste ju stämma. De har firat mamma i flera dagar, med lunch på Belvedere och middag på E & O bland annat, och en massa mocktails som är en typ av drinkar som även bebisar i magar gillar. Tack Fanny för att du skämt bort mamma med en mysig helg, hon var så himla snäll när hon kom hem!










Inga kommentarer: