måndag 10 december 2007

Tuff uppsyn

Mina sovrutiner är ur led. Jag sover lite och är vaken hur som helst, kan man säga. Men det tar jag med en klackspark. Värre för mamma som gillar att planera. Slappna av, säger jag. Eller take a chill-pill, som pappa brukar säga.

Nu har jag iallafall vaknat efter en lång middagslur så vi ska iväg och fika på Nybergs med Eskil. Kanske för sista gången? Han flyttar nämligen hem till Skåne på onsdag. Snyft! Vem ska jag nu dela kex med? Och vem ska leka med min andra röda krokodil?

Som tur var ses vi till Nyår igen. Då ska jag stanna uppe så länge det bara går och leka...

1 kommentar:

Anonym sa...

Pappas planeringsgen är inte så uppskattad av mamma. Skönt att vi är två som tycker det är härligt med en chill-pill så inte jag får all skäll. Puss från pappa