fredag 14 december 2007

Brokigt

Idag skulle man kunna tro att det är pappa som har klätt mig men det är det inte. Mamma körde iväg med mig såhär till Lindex, sen hem igen, och jag fick inte somna i vagnen fast jag ville.

Nu har jag snart varit uppe i fem timmar och nu får jag tydligen sova. Allt för att mamma ska ha spa-bad medan jag sover, sen vill hon att allt ska vara perfekt upplagt inför kvällen, det vill säga att jag sover i två timmar och att hon går på julfest efter kl fyra-amningen, sen kommer jag slockna stenhårt klockan åtta eftersom jag bara sovit en gång idag, så kommer det vara jättelätt för pappa ikväll så att han även hinner med att städa hela lägenheten. Får se om jag tänker vara med på dessa planer. Ser det så ut tycker ni?

2 kommentarer:

Anonym sa...

nadu astrid, sa latt vet jag inte om du kommer lata honom komma undan.

ses snart!
moster fanny

Anonym sa...

Vi har fått inside info!!! Kvällen verkar gå super för dig och pappa. Vi saknar dig
Kram från Eskils mamma.