onsdag 20 juni 2007

Astrid sover middag

Nu har vi varit en sväng på stan och bland annat köpt en klänning till mamma. Det var på rea och väldigt billigt, vilket hon kommer att förklara för pappa när han kommer hem ikväll.
Sen köpte mamma sushi och som vanligt hade jag tänkt vakna precis när hon skulle sätta sig att äta den, men då vaggade hon på vagnen så jag somnade om igen. Så nu har jag tydligen gått in i en ny sömnfas och sover en timme längre än vanligt - konstigt! Men jag tänker nog vakna snart, och då kommer det att vara med ett rejält skrik signerat Astrid Löfgren.
Mamma hinner iallafall lägga in denna bild som morfar har satt ihop och skickat. Den översta bilden är på mig när jag bara är en dag, den understa bilden är på mamma när hon kanske är ungefär lika gammal som jag är nu.
Nu vaknade jag!

Inga kommentarer: