tisdag 29 januari 2013

Go och glad

Igårkväll vaknade jag och kräktes i vasken. Mamma tyckte att jag var jätteduktig som inte kräktes i sängen. Men det kanske bara är treåringar som gör det. Det blir iallafall mycket kladdigare och jobbigare.
Idag mår jag ganska bra men får vara hemma och mysa med mamma. Då går vi till Netto. Och jag vill ha singoalla-kex och massa andra saker som mamma vägrar köpa nu när hon läser "Den hemlige kocken" som handlar om alla konstigheter som fabrikerna stoppar i all mat. Till sist blir det en kexchoklad iallafall. Det är hemligt och vi busar, säger mamma. Och det går jag med på.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Frida,
jag läser din blogg minst en gång i veckan (så jag inget missar) och tycker det är så fint att se på alla bilder och ditt sätt att skriva. Härligt att se allt fint ni gör.
Hoppas du mår bra.
Stor kram Lina