måndag 5 september 2011

Våfflan

Igår kom Våfflan förbi. Det är mammakatten här bredvid. Hon gillar när jag klappar henne. Sen gick pappa och jag till kyrkan. Vad ska vi göra där? Har de leksaker? Frågade jag. Pappa tyckte det var jättebra i kyrkan. Jag tyckte inte kakorna var så bra så pappa fick min. Och prästen hade glömt saften. Jag kom ihåg när vi var där på mitt dop och sjöng Blinka Lilla Stjärna. Nu låg jag i pappas knä. Sen åkte vi till farmor och farfar och fick kyckling och brunsås. Mamma var hemma och städade för idag kommer mäklaren och tittar. Vi kanske ska flytta till nära Turning Torso, men jag vill allra helst flytta till något av dessa ställen: Thailand, Teneriffa, Spanien eller Ibiza.

1 kommentar:

Anonym sa...

Min lilla gyllene solstrale. Du kan komma och bo pa Ibiza nar du vill!