fredag 27 mars 2009

Underliga bilder

Igår var mamma och pappa och tog bilder på bebisen i magen. Jag tyckte de var spännande att titta på men jag fick inte hålla i dem för mamma. Om man frågar mig vad jag vill ha helst, en lillasyster eller lillebror, så svarar jag lillasyster. Det kan bero på att jag har ett favoritprogram som heter "Lillasyster Kanin". Sedan vissa dagar vill jag inte ens ha någon bebis, det beror lite på vilket humör jag är. Fast mamma tror att det blir bra med lite sällskap därhemma för just nu kör jag med pappa som bara den. Och han gör precis allt som jag säger. Det tycker jag är bra.

1 kommentar:

familjen Glave sa...

vilka fina bilder, ser ut som en söt liten krabat :) ni kommer nog att ha riktigt kul tillsammans, dock vill dom inte leka så mycket när dom väl kommer. Min lillasyster är rätt så tråkig hon spakar inte boll och vill inte heller leka med lera....
men mamma säger att det kommer.

/Eskil