fredag 27 juni 2008

Hej hej

Jag är fortfarande här men mamma och pappa glömde kameran på midsommar så det finns inga nya bilder att lägga in. Så vi får ta en gammal från när mamma satte mina tights på mitt huvud.

Jag njuter i alla fall av min sista tid här i Stockholm och pappa är på lekplatsen i Humlegården med mig nästan jämt. Snart är det semester och efter det flyttar vi till en lägenhet i Bjärred verkar det som. Det tycker jag är toppen för där har jag både kusiner och kompisar. Hoppas även att de har många korkar i Bjärred, för är det något jag tycker om är det att sätta av och på korkar.

1 kommentar:

familjen Glave sa...

Hej

Mamma och pappa glömmde vår kamera också, men det kommer nog bilder från Anan och Peter snart hoppas jag :))

Korkar finns det gott om i Bjärred, alla mjölkpaketer har korkar här. Skånemejerier tänker verkligen på ettåringarna!!! Tjoho

PS. Nu går jag också :)))