måndag 8 oktober 2007

Tack!

Jag skulle vilja tacka min favoritgudmor Fanny för att hon varit så snäll mot mamma hela helgen. De har firat mammas 30-årsdag och ätit massa god mat och bodde på jättefint hotell (http://www.conventdelamissio.com/) i Palma de Mallorca. Det var jättehärligt för mamma, så jag vill verkligen tacka för det. Men allra mest vill jag tacka för att hon fick komma hem igen. När hon kom hem var jag egentligen jättetrött men jag blev så glad att jag stannade uppe och skrattade jättemycket i en hel timme extra.

Mamma har funderat över hur hon ska kunna återgälda en sån toppenhelg, och har kommit fram till att ge moster Fanny fri tillgång till mig (Astrid Fanny Löfgren) och hur mycket kramar och pussar hon vill, under hela helgen den 2-4 november när hon är på besök här i Stockholm.

Inga kommentarer: